~ Prao-veckan ~

Denna veckan har gått jättefort tycker jag. Har praoat på Förstamajgatans- dagis hela veckan 9-15. För det mesta så har det varit roligt att ta hand om alla när man har något att göra. Jag praoar på Fyren det är barn mellan 0-3år. Har lärt känna massa små barn. Tvillingarna Ella&Nelly är jätte söta, Andreas också han går runt och babblar hela tiden. Adam är den minsta tror jag, han gråter ganska mycket. Försöker att komma ihåg alla namnen kan alla utom 2-3 stycken. Men nu kommer en ny vecka och nu ska jag praoa på Skatten. Det är där Jennie praoa. Tror att det är 4-6 åringar där. Jag och Jennie träffas mest när alla är ute och på rasten. Jag tror faktiskt att jag kommer att sakna dagiset sen när vi börjar i skolan igen.



Nelly


Har ni hört om vulkanutbrottet på Island?, typiskt att det händer jag ska ju också åka till Turiket om två veckor man vill ju inte att det ska hända något med planet då. Men det är väl fixat till dess. Haha idag är min pappa glad IFK vann med 5-1.

Ha en fortsatt trevlig helg! <3


//Nadja*~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0