Dålig på att blogga!

Två veckor har snart gått och jag har glömt helt bort att blogga. En sak är jätte bra att snön håller på att försvinna! Det har varit snö i tre månader nu och man blir så trött. Först tänkte man ju oj vad kul det snöar, efter någon månad åå nej det snöar. Man till och med längtar till regn så trött på snö är man. Det var någon dag i veckan i början någon gång när jag skulle gå till skolan då skulle jag liksom gå en "genväg" men det var så mycket snö så jag sjönk ner i snön och så skulle jag ta mig upp och istället ramla bakåt. Och jag hade bråttom så jag blev så irriterad. Men nu slipper man det när man går till skolan en kall morgon. Jag fyllde också femton i tisdags. Fick pengar och en jätte bra kamera. Av pappa, mina kusiner och min mormor kommer i helgen också + farfar. Massor av mina kompisar har också fyllt år nu. Typiskt att alla ska fylla år samtidigt. Nu är det typ två månader kvar tills jag åker till turkiet. Hihi... Men endå långt :\ Ska ta med mig kamera och fota hahah.. Ska mysa nu ha dt PUSS <´3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0