I Kväll Godis + Melodifestivalen = Mysa;)

Hejsan, jag har varit jätteduktig! Tycker jag själv :) Fick VG på en svenska ska i skolan och MVH  på en engelsk dikt som jag skrev. :) Men det gäller ju inte som slutbetyg men endå. Jag har fruktansvärd träningsvärk idag från igår på Idrotten. Vi hade styrketräning och det tog på krafterna dålig kondis. Men men sånt är livet. Håller på att baka kanelbullar, har varit ute och lite överallt idag på förmiddagen. Idag börjar melodifestivalen det får man la inte missa. Jag ska gå på den när det är i Göteborg, ska gå med mina jobbiga små kusiner. Nää de är jätte söta. Måste plugga nu i helgen med sedan är det ju lov så man får ju plugga ordentligt nu för man har ju två prov nu i veckan. Hur hinner man igentligen med allt?. Ska dra ut nu puss... <´3




   
* trötter ;<


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0