Jag känner mig glad idag...

Hello, vad gör ni för något? Jag gick upp vid halv nio idag, surprised. Jag brukar gå upp runt tio, elva eller till och med tolv. Jag bara vaknade och var jätte pigg :). I a f ska till allum idag med Emma ska väl shoppa lite och bara ta det lungt och njuta va sportlovet som är nästa vecka. Igår när min pappa kom hem från jobbet så sa han att han hade bokat en semester utomlans till Turkiet! Så åker den första Maj.. ;) Måste då ta ledigt lite från skolan. Jag har så mycket ångest på skolan. Betyg och så. Några ämnen går bättre än andra. Men det är väl så för alla, eller hur? Måste städa mitt rum nu, jätte stökigt.


Pussar och kramar <´3 // Nadja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0