Ledsen.... :(

Hejsan, jag är nere idag... Emma en av de närmaste klasskompisarna som jag är med mest i skolan, ska byta skola till Lexby. Hon ville det för hon har också andra vänner där. Hoppas för banne mig att hon vill komma tillbaks till våran klass igen. Det kommer bli tomt utan henne. Alla lärarna blev jätte chockade när hon sa det. Men hon skulle först testa att gå där i en vacka om hon inte trivs så skulle hon komma tillbaka till våran klass. Men helst så vill hon trivas såklart. Aja sånt är ju livet. Man flyttar runt i olika skolor och klasser. I alla fall. Nu ska jag inte tänka mer på det och i stället engna (stanving?) mer tid åt sportlovet! Ska shoppa med en kompis någon dag, sedan ska jag bada med två andra kompisar och så ska jag vara med Emma och kanske bara kanske Johanna., I don´t know.
Och kanske Jennie också. Så har jag inte bestämt mig mer. Usch... för prov jag kommer att få IG hade inte tränat så mycket för att vi hade så himmla mycket nu i veckan. Muntliga redovisningar,läxförhör,tester,prov. Det få gå som det går.

Kommentarer
Postat av: Anonym

men lilla nadi du är en helt underbar vän älskar dig kram :)

2010-04-07 @ 22:24:57
Postat av: emma.nyström

men lilla nadi du är världens bästa vän älskar dig kram :D

2010-04-07 @ 22:27:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0