Sportlov

Heii, nu har det gått en dag på sportlovet, igår var jag med söötaste Ester. Vi kollade på Twilight (den första) "igen" kan inte hjälpa det filmerna är så bra, och bara tog det lungt. Mys, jag ska försöka att ta det lungt med mina pengar. Handlade för 1 144kr i Lördags. Så var jag tvungen att handla lite på IKEA när jag var där med pappa i söndags. Och idag ska jag på bio med Emma och Johanna ;) vi ska se en film som heter Farsan på Biopalatset. Förresten är det någon som bor i göteborg och som vet hur man kommer till biopalatset?? har inte riktigt koll, brukar gå på bergakungen men där gick inte tiderna som passade. Annars får vi väl åka runt halva Göteborg tills vi kommer fram.. Den börjar 14:15 så vi åker väl här i från om en timme eller något. Hoppas att ni har det kul, och får en härlig dag


Ha det bäst!:)<3


//Nadja*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0