Tjeenare Snööggingar!;)

Veckorna går fort och jag glömmer helt bort att blogga. Ungefär för en vecka sedan var jag med klassen på Isaberg asså inte Liseberg  UTAN Isaberg!. Där åker man skidor och så. Vi åkte buss dit tog ungefär lite mindre än två timmar dit. Det var typ andra eller tredje gången som jag åkte skidor. Först var det svårt sedan blev det lättare att åka. Men jag ramla varje gång när vi åkte ner för backarna. Så när jag och Jennie skulle åka lift upp för en jätte brant backa så råkade jag att ramla mitt i backen.. :=O Så Jennie hoppade av så vi gick upp,, sjukt pinsamt och jobbigt att gå upp.



Ska till Norge nästa helg. Pappa sabbade sin bil han krockade i "burma backen" och åkte in i en stålpe. Så han har köpt en ny bil inte volvo denna gången utan citroen. Sju-sitts och jätte fin var den i a f på bild. Han får den nästa vecka så vill han åka till Norge med den till min mormor.

Bio med Emma och Johanna kanske i helgen.. Tänkte se Alice i underlandet, någon som har sett den? Om inte vi ska gå om inte Jojjo kunde så skulle jag kanske gå på bio med Sandra och Johannes, Sabbe. Ingen anning...

//Puss* Nadja

Mindre änn två månader kvar tills jag åker till Turkiet! **







Kommentarer
Postat av: Jennie :)

hihihi när vi åkte i liften hahah (A) . vi fastnade ju med skidorna och skit haha :) . Saknar dig !<3

2010-04-08 @ 00:55:08
URL: http://jenniieeolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0