Längtan...

Hejjssan hemma nu igen från Turkey ;) Kom hem till söndag 3:00 på morgonen jippii. Sov hela söndagen. Det var toppen i Turkiet längtar redan tbx. Längtar tbx till någon...person(host) såå söt. Hotellet var äkta lyx-hotellet. Vi hade all in closer då får mat och sådant gratis. Det var typ frukost 7-11 sedan lunch 12:30-15:00 och sist så var det middag 19:00-22:00 elelr vad det var. Och i fall man blev hungrig på natten hade de öppet vid halv tolv så fick man gå ner och äta. Sov vid den tiden var så trött efter att ha badat hela dagen så var ej vaken nån gång då. Det var jätte varmt mellan 25-30 grader ungefär. LOOOVE  en kille som var jätte lik JB bakifrån men ska inte säga mer... Bara att han var Hollänsk och hooot. Haha min "morfar" var lite bakis elelr "full" en kväll drukit lite öl och då skulle vi kolla på en marknad som låg på hotellet. Han var så trött på alla turkar som försökte lura på att köpa allt.

Försäljaren: This is noooot kopia by it, it is real (boss parfym)
Morfar: But i want kopia.
Försäljaren: Do you not understand me this is not kopia real good prise just for you. 
Morfar: Yes, I understand you but I want kopia.
Försäljaren: THIS IS REAL!?
Morfar: YES, BUT I WANT KOPIA IF YOU NOT HAD THAT NO THANKS.

Haha så var det såklart kopia han ville bara säga att det var riktigt för att han ville att många skulle köpa.


Vill åka till U.S.A L.A nästa gång det är också varmt där. Fast tror att det är mycket dyrare att leva där än i Turkiet.



PUUUSSSS PÅ ER ! <3



Kommentarer
Postat av: Sabina

dålig engelska

2010-05-15 @ 11:49:43
Postat av: Nathalie

Heej <3

Kan du lägga in några bilder på bdb jag vill se hur det ser ut i Turkiet?

Och du kanske kan säga någon stad som är fin som man kan bada i och sånt.

För jag kanske ska åka till Turkiet om två år :)

2010-05-15 @ 12:22:21
Postat av: Anonym

hej kolla in min kändisblogg om bland annat justin bieber

2010-05-25 @ 19:38:14
URL: http://seldemi.blogg.se/
Postat av: Alva

fin blogg!



besök gärna min och min kompis blogg om justin bieber :) hoppas du gillar den! http://forbeliebers.blogg.se

2010-05-27 @ 07:45:58
URL: http://forbeliebers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0